Pristatymas
Jei prekes turime sandėlyje, suruošime užsakymą per 1 -2 darbo dienas.
Jei prekės užsakomos iš gamintojų/tiekėjų, prekių pristatymo termino informacija rodoma kiekvienos prekės aprašyme.
Pristatysime per 1–3 darbo dienas.
Jei prekės užsakomos iš gamintojų/tiekėjų, prekių pristatymo termino informacija rodoma kiekvienos prekės aprašyme.
Pristatymas Lietuvoje
- Užsisakius internetinėje parduotuvėje www.sietynas.lt prekių už 50€ ir daugiau, visoje Lietuvoje užsakymai pristatomi nurodytu adresu NEMOKAMAI (Išskyrus Kuršių Neriją. Pristatymas į Kuršių Neriją derinamas individualiai).
- Užsakymų iki 50€ pristatymas kainuoja 4,34€.
- Prekes Lietuvoje pristato Venipak kurjerių tarnyba.
- Atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais pinigais arba banko kortele siuntos atsiėmimo metu kainuoja 1,4€.
Pristatymas užsienyje
- Pristatymas į užsienio šalis derinamas individualiai.
Pristatymo partneris:
Bendros taisyklės
1. Prekių pristatymas vykdomas Lietuvoje, per kurjerį ir (ar) kitais būdais. Pristatant į Kuršių Neriją, taikomi papildomi pristatymo mokesčiai ir sąlygos. Norėdami sužinoti siuntimo išlaidas į kitas šalis, prašome susisiekti su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37060229933.
2. Galimi prekių pristatymo Pirkėjui būdai yra parodomi Pirkėjui suformavus prekių krepšelį ir nurodžius pristatymo adresą.
3. Galutinė prekių pristatymo kaina Pirkėjui yra parodoma užsakymo pabaigoje, pasirinkus mokėjimo būdą ir atliekant mokėjimą.
4. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį bei kokybę.
5. Nustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą ar išoriškai pažeistą pakuotę Pirkėjas siuntos privalo nepriimti. Apie atsisakymą priimti prekes ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime ir (ar) užpildydamas siuntą pristačiusio asmens pateiktas formas bei informuoti Pardavėją raštu elektroniniu paštu [email protected].
6. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas, o papildomos paslaugos, susijusios su prekių pardavimu bei pristatymu, atliktos tinkamai. Jei pažeidimų neįmanoma pamatyti priimant siuntą, Pirkėjas turi teisę per 1 darbo dieną pareikšti pretenziją apie pristatymo metu padarytą žalą prekėms el. paštu [email protected] . Pretenzijoje turi būti nurodomas užsakymo arba sąskaitos numeris, pažeidimų esmė bei prisegtos kokybiškos nuotraukos. Pasibaigus šiam terminui galioja standartinė prekių garantija, tačiau Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti pretenzijų, susijusių su pristatymo metu padarytais pažeidimais.
7. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Perduodant prekes iš Pirkėjo gali būti prašoma pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, siekiant įsitikinti Pirkėjo tapatybe. Jei prekes atsiims kitas asmuo, Pirkėjas apie tai privalo iš anksto informuoti Pardavėją.
8. Jei dėl Pirkėjo kaltės prekės nebuvo pristatytos (neatsiliepė kurjeriui, buvo nurodytas neteisingas adresas ir panašios aplinkybės), Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją už papildomą siuntimą.